tirsdag den 19. februar 2013

Indvandre hjulet

Hvad gør vi ved en bandeleder Abdalla som står og hyler i vilden sky og rusker i tremmerne ind til asylcentert Sandhold og siger at det er bedre at være i fængsel.

Jeg har fuld forståelse for hans ønske for som et pisøre af hund og et eller anden klat som hans mor har gnedet sig op af så er fængsel bedre end isolationen ude i det frie samfund-.

Ironi kan påregnes.

Til det har jeg lavet et lykkehjul som nu er omdøbt til indvandre hjulet hvor det står en hel fri for at rulle det hele tilbage til et andet land.

Mit første ønske var grønland men så hyler han over kulden og at der er for mange hunde.

Men nu er der mange andre lande han kan rejse til og ingen vil stoppe ham ved grænsen, jeg skal personligt pumpe hans cykel og en servicevogn helt ind i tyskland eller andet land. Det vil være som en ferie at slippe for den klynker som koster 19.000( 7 mill om året) om dagen fordi fjolset er så farlig at man må have 2 mand på ham hele tiden.

Der findes også en masse afrikanske lande han kan rejse til hvor han kan finde ligesindede som er lige så begavet som ham selv - hvad med Libyen? her kan han rigtig udfolde sig og hjælpe til, jeg er sikker på at hans ekspertise kan bruges der for alle som er kolbøtter og kæmper om magten for den største hjerneblødning i menneske historien.

Hvad jeg finder besynderligt er at kriminelle også er beskyttet af internationale konventioner - betaler de så regningen?

Er du klar Abdalla til at køre indvandre hjulet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar